گدوک

گدوک به معنی جایی در کوه که برف زیادی می بارد و رفت و آمد مشکل است . عین زندگی ;

گدوک

گدوک به معنی جایی در کوه که برف زیادی می بارد و رفت و آمد مشکل است . عین زندگی ;

من رودم

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲ ب.ظ

من یه رودم
روزهایی پرخروش و پر هیاهو
که دست همه رو میگیرم و با خودم میبرم
سنگ و خاک
و شاخ و برگ درختان
هر چی گل و گیاه پایه باشه
ماهی ها و قورباغه ها.
یه روزهای دیگه ای آرومترم و هر کی دلش خواست
دستش رو میگیرم و با خودم همراه میکنم
البته هم که گاهی اشتباه میکنم که دلشون میخواد و
جا میزارم هر جا که بفهمم
روزهای دیگه ای هم هست
که دلم میخواد تو یه چاله ای با خودم تنها بمونم
یه مدت
گاهی اون شاخه ها
سنگ ها و ماهی ها
میان و سوخونکی بهم میزنن
و ازم همراهی می خوان
و گاهی هم خیلی آروم همراه میشم باهاشون
....
من رودم
رودی به سوی دریایی که شاید
تنها یک امید است .

 

#سمیرا_ملک_پور

  • سمیرا ملک پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی