گدوک

گدوک به معنی جایی در کوه که برف زیادی می بارد و رفت و آمد مشکل است . عین زندگی ;

گدوک

گدوک به معنی جایی در کوه که برف زیادی می بارد و رفت و آمد مشکل است . عین زندگی ;

اوج هراسی

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۵ ب.ظ

امروز آخرین صفحات کتاب "اوج هراسی " گی هندریکس با ترجمه فرناز فرود ، رو تموم کردم.

مفهوم جالبیه. یه مفهوم جدید واسه مچ گیری خودمه.

همه اون موقع هایی که به شرایط فعلی اکتفا می کنم

همه اونجاها که جر و بحث می کنی

همه اونجاهایی که اولویت هام رو با خودم چک نمی کنم

همه اونجاها که به جون زمان و وقت قر می زنم که همیشه برای من کم میاد

...

خلاصه که ارزش یکبار خوندن که حتما

ارزش چند بار خوندنم داره.



خوبی کتابای این تیپی حداقل چیزی که داره آگاهیه.

حتی بعد از اینکه کار اشتباهی انجام میدی این رو خیلی خوب میتونی تشخیص بدی

و معتقدم ناخودآگاه احتمال اشتباه بعدی رو کمتر می کنه.

و خودش یه گام به جلوست.


  • سمیرا ملک پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی