گدوک

گدوک به معنی جایی در کوه که برف زیادی می بارد و رفت و آمد مشکل است . عین زندگی ;

گدوک

گدوک به معنی جایی در کوه که برف زیادی می بارد و رفت و آمد مشکل است . عین زندگی ;

ترس های پنهان

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۹ ب.ظ

دیروز تو کلاس یوگا وارد فضایی شدم که روی یه تخته صاف رو رودخونه ای ارام و بدون موج خودمون رو تصور میکردیم . معلق رو آبی زلال و بدون هیچ مانعی که اروم اروم ما رو به سمت جریان اب ملایمش حرکت میداد

تونستم خودم رو اروم رو اب تصور کنم ولی به محضاینکه مربی گفت هر وق خواستید با حرکت دست هاتون خودتون رو به سمت چمن کنار رودخونه حرکت بدید

من زود خودم رو رسوندم و رو چمن دراز کشیدم

دلم نمیخواست خیلی معلق رو آب باشم. چمن و زمین رو ترجیح میدادم

وقتی از تک تکمون پرسید که تونستیم راحت و معلق روی اب باشیم یا نه

گفتم که زود اومدم رو خشکی

گفت: نگرانی از معلق بودن نشانه ی ترس های ضمیر ناخودآگاهمونه

بعضی هامون از جونورا و حشره ها ترسیدیم

بعضی ها از درخت یا صخره ایکه وجود نداشت

بعضیامون از موج

و خلاصه هرکدوممون دیروز با ترسامون روبرو شدیم

اگاهی از ترسهامون خودبخود عکس العملمون رو بهتر میکنه

بخصوص که خیلی از این ترس ها ژنتیکی و اکتسابی.




  • سمیرا ملک پور

نظرات  (۱)

این خیلی جالب بود، یاد این فیلم افتادم (والس با بشیر)
https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%B3_%D8%A8%D8%A7_%D8%A8%D8%B4%DB%8C%D8%B1

در مورد کشتار صبرا و شتیلا بود فیلمه، نکته مهم این بود که یک سرباز اسرائیلی در اثر شوک حادثه یادش رفته بود که اونجا بوده، ولی هر شب خواب می دید که در دریا غوطه وره و یا حتی غرق میشه، یک دکتر روانشناسی بود تو انیمیشنه که می گفت دیدن آب در خواب نشانه ترس های شماست :-|
پاسخ:
ندیدمش پریسا جان.
برای من هم خیلی جالب بود.
همیشه پیدا کردن چنین نکاتی تو روزمرگیها برام هیجان انگیزه.:))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی