گدوک

گدوک به معنی جایی در کوه که برف زیادی می بارد و رفت و آمد مشکل است . عین زندگی ;

گدوک

گدوک به معنی جایی در کوه که برف زیادی می بارد و رفت و آمد مشکل است . عین زندگی ;

آدم های رنگی

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ب.ظ

دیگه داره باورم میشه که هیچ آدمی از سرتصادف وارد زندگی ام نشده و نمیشه

هر چقدر هم جدیش نگیرم و فقط از سر ادب و احترام حضورش رو بپذیرم

درست یه جایی که انتظارش رو ندارم  حضورش رو پررنگ میکنه و برام هدیه ای بکر میاره.

بعضی هاشون شاید خودشون ندونن که چه آینه هایی برای من میشن

و من رو با چه ابعادی از وجودم روبرو می کنن

...

هر چقدراین باور قویتر میشه

بیشتر مشتاق میشم تا ببینم دونه دونه آدم های زندگیم قراره چه حرف ناگفته و ناشنیده ای را برام رو کنند.

تو زندگیم آدم بی رنگ وجود نداره و من میتونم رنگ های طیف وجودم را در وجود اونها پیدا کنم.


ممنونم از دوست گلی که با تماس تلفنی اش باعث شد یه بار دیگه حال این روزهای خودم رو با خودم  چک کنم

و بخاطر ثانیه ثانیه های گذشته زندگیم هزارباره شکر کنم.


  • سمیرا ملک پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی